marți, 14 iulie 2009

Dance with me

"Vorbind" cu Orator i-am dat dreptate,toata lumea scrie despre dragoste si asta devine obsedant.Deci, astazi nu o sa scriu despre dragoste...Dar acum nu am idee despre ce as putea sa scriu,nu imi trece prin minte nici un subiect interesant.Asa ca o sa scriu ce fac acum :D
Acum ascult melodia mea preferata Orleans - Dance With Me ...Imi place sa dansez.Voua va place?Aveti vreo melodie preferata? XD si uite asa am gasit un subiect cat de cat interesant pe care pot sa il postez si totodata o sa raspund si la provocarea de pe toateblogurie.ro .... dar imi mai trebuie o intrebare ... Cine danseaza cu mine? :))
Si cam atat...Interesant post nu?in fine... sper sa nu fiti foarte rautaciosi cu mine si sa imi raspundeti la intrebari. bye bye !

Un comentariu:

  1. Sprijină acum campania ANTI-GAY FEST! http://agolan.info/anti-gay-fest/ Sunt convins că şi tu vei fi deacord cu materialele de acolo!

    Da, dar când un bărbat iubeşte un alt bărbat ... TREBUIE OPRIT! Ai mai multe detalii acolo!

    RăspundețiȘtergere