luni, 13 iulie 2009

.... :) ceva ....

Nu pot sa fac rau,dar pot sa simt.
Nu pot sa privesc prin masca si sa gasesc ceva real.
Nu pot sa cant,dar pot sa incerc.
Voi privi dincolo de tine si voi gasi cerul.
Pot sa ma gandesc,dar nu pot sa vorbesc.
Dau toata dragostea mea,dar nu pot niciodata sa urasc.
Am obosit sa astept pentru ceva ce e deja prea tarziu.
Imi doresc sa fi fost perfect.
Tu esti ceva ce nu pot avea,
Tu esti ceva frumos.
Sunt proasta,sau doar patetica?
Ata-i leacul,sau doar un anestezic?
As vrea sa pot schimba.
As vrea sa am sufletul meu.
.......
Am fost mereu acolo,dar niciodata nu a fost demonstrat.
Eu locuiesc in visele mele,niciodata in realitate.

3 comentarii:

  1. ai putea sa incerci sa canti ceva?

    toata lumea scrie despre dragoste pe blog in ultima vreme

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa incerc dar imi trebuie putin curaj...
    si cred ca toata lumea scrie despre dragoste pentru ca toata lumea iubeste :)

    RăspundețiȘtergere
  3. poate te auzim pe youtube cu un hit me...

    credeam ca sunt singurul...devine chiar obsedant sa citesti numai despre dragoste

    RăspundețiȘtergere