duminică, 12 iulie 2009

Dragoste?


Dragostea consta in fidelitate.Tu nu ai dovedit acest lucru,desi eu te-am iertat de multe ori.

Dragostea consta in cunoastere reciproca.Ai zis ca nu ma cunosti,iar eu am cunoscut doar minciuni si perfiditatea ta.

Dragostea consta in incredere totala.Am avut incredere in tine,iar tu in mine: Ai avut incredere ca voi avea incredere in tine,iarasi eu am cazut la mijloc...cea ignorata si oarba.

Dragostea consta in doi.Am fost doar eu.Tu ai fost ca un chirias,ca briza,azi aici,maine acolo.

Dragostea consta in intelegere.Te-am inteles foarte bine,iar tu ai inteles ca eu voi intelege toate mizeriile pe care mi le-ai facut cu zambetul pe buze.

Dragostea nu cere nimic.Tu ai cerut totul.

Dragostea consta in prietenie.Singurul prieten adevarat am fost mereu numai eu.

Dragostea consta in speranta.Tu ai sperat ca eu sa fiu mereu oarba,iar eu am sperat la fel.

Dragostea consta in suspine si framantare.Le-am avut pe amandoua insa tu niciuna.

Dragostea consta in magie.Insa pentru noi a fost doar o iluzie.

3 comentarii: